Hemmma igen

jag vet att jag inte är bra på att skriva ofta men eftersom att jag inte har gett ut min blogg till nån så är det ingen som läser häller så för mig gör det ju inte så mkt ^^ jag har varit i sthlm en vecka hos katti, det var helt underbart! Jag har aldrig lika roligt med någon som med henne! Vi har planerat att vi ska flytta ihop och det blir nog så oxå,ska börja leta lägenhet till veckan. jag skulle kunna skriva hur mkt som hellst om stockholms resan men eftersom att jag tkr att det är roligare att skriva om nått som inte är så himla meningslöst så låter jag bli . Hej så länge



Min underbaraste Catrin<3

Kommentarer
Postat av: C

JAG SAKNAR DIG ÄLSKADE N00B!

2009-08-17 @ 23:37:12
URL: http://ssixsten.blogg.se/
Postat av: vars ska du leta lägenhet någonstans ?

2009-08-19 @ 20:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0