På resande fot

Igår åkte jag till min mormor i bållsta, det var riktigt chill alltså! vi grillade och plockade körsbär och grejjer, riktigt mys. Jag fick en samtal av min kära vän Marlene abrahamsson som berättade för mig att hon skulle ha avskeds fest imorgon (idag),jag kunde först inte komma eftesom att jag var hos mormor, men efter lite tjat så bestämmde jag mig för att komma endå. Så nu sitter jag här i min tomma lägenhet och filosoferar. Tror det komma bli jävligt kul ikväll faktiskt,humöret är på topp iaf! Nu på måndag drar jag till Sthlm och är där tills på söndag.Ska blir riktigt skönt att komma bort ett tag! Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

marlene=HORAAAAAAA

2009-08-18 @ 16:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0