Skitsnack

Det kanske låter självsäkert men jag vet att jag är mogen pågrund av tex att jag har fått klara mig själv ganska mkt och hört mkt tragiska saker och värkligen tagit in det och ändrat mitt sätt att tänka, och därför blir jag så jävla irreterad på alla som är äldre och omognare än mig. Tillexempel min mamma, ja jag älskar min mamma men hon är ett litet barn. Jag menar det känns ju bra när man måste visa en mamma roll för sin egen mamma. Jag stör mig på det oxå att ingen kan medge att dom är omogna heller bara för att jag är mindre och då är det omöjligt enligt lag att vara omogen. JAG ÄLSKAR HUR FOLK TÄNKER..... det är nästan så att jag skulle kunna skjuta nån just nu. Längtar tills jag fyller 18 då ska jag flytta till en liten by i afrika och bli hövding över en stamm och vi ska leva i harmoni , vi är ett med djur och natur (Y) Hej på ett tag.

Kommentarer
Postat av: try to be big cis

Hahahahahahhahahahhahahahahahahhaha

Så rätt och älskar ditt sätt, håller sjukt mkt med dig. Att ta på sig mamma rollen till ööö alla möjliga omogna små saker är verkligen skit drygt. Och ja, oftatst är dem äldre. SUCK.



Jag vill vara hövdininna :D och ett med djuren, hahaha. Å vad jag älskar din blogg. Är fääännnnét nr 1 och det kan ingen ta i från mig, mohahaha /love

2009-08-21 @ 11:51:40
URL: http://http:arijaco.blogspot.com
Postat av: C

Haha, by i Afrika x) Jag är på! Jag kan bli din lilla slav x)

2009-08-21 @ 20:20:28
URL: http://ssixsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0