Borta bra men hemma bäst

Ja nu är jag äntligen hemma efter alla dessa dagar hos min pojkvän i sundsvall/övik. Jag blev varmt välkommnad av min lillasyster och vi gick precis till konsum och köpte massa gotta, mums! Ja , eftersom jag inte har upptaderat på ett tag tänkte jag berätta lite om dom senaste dagarna. I lördags var det fest, det var väl sådär fick en fjortis fylla så jag ba satt och grät och ringde min pojkvän hela kvällen typ. Sen på söndag klev jag upp tidit som tuppen och åkte till pojkvännen, var helt död. Fick vänta i sundsvall i typ 3 timmar tills det kom en buss som gick till där han var. Sen har jag inte gjort så mkt, chillat med honom. Mycket trevligt. Jag tänkte slänga in lite bilder från i lördags , dock cam bilder eftersom att lilla fattiga jag inte har en kamera . Hej så länge



Yeaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0