Yo

Hejhej, jag bojkottar skolan denna vecka av väldigt bra andledningar, inte för att jag tänker skriva ner vikla det är men ni får väl gissa. jag och Catrin har precis städat hela lägenheten så det är rent och fint när våra pojkvänner kommer imorgon ! Jag vill bara påpeka att livet är allt bra sjukt om man tänker efter riktigt noga, och hur folk fungerar. Jag blir bara helt less på allt när jag tänker på det, och jag har ingen speciell jag kan prata med det om heller så jag får helt enkelt prata med mig själv. Ja mina vänner det finns en riks att jag blir psykiskt sjuk inom en snar framtid men ni lär inte se nån skillnad eftersom då smälter jag väl bara bättre in i mängden. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0