Godmorgon

Jag har äntligen lärt mig själv att kliva upp på morgonen utan att gå och lägga mig igen och missa halva skoldagen ^^ jag sitter här med min musli och kaffekopp, försöker vara så tyst som möjligt så jag inte väcker Catrin. Idag är jag deffenitivt på bättre humör än igår, vi får bara se om det ändras under dagen.Ohhh innan jag säger hejdå måste jag bara medela att jag har hittat ett par skor till min nyårsklänning, kanske planerar lite väl tidigt men jag har inte råd eller tid nästa månad. Hoppas alla får en bra dag och lycka till med vad ni än tänker göra, Hej så länge



skoldax!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Så söt att du tänder ljus i stället för lampan bara för att inte väcka mig <333

2009-11-26 @ 10:44:21
URL: http://S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0