kkkaos

ja vart ska jag börja?

1. jag har typ inga pengar så jag kan inte träffa tedi så ofta.
2. några av lärarna på min skola värkligen mobbar ut mig och skyller allt på mig.
3. jag har för mkt press på mig själv och tar på mig uppgifter jag vet att jag inte hinner göra.
4. jag hittar aldrig på nått längre, men jag känner att jag verkligen är less på (nästan) hela min kompiskrets.
5. ingen tar mig på allvar.


men man ska tänka positivt eller har jag fel? jag vet att jag säkert förstorar ganska mkt men så här känner jag mig  just nu, att det mesta inte är så himla bra. Men jag vet också att det komma vända om ett litet tag, alla har sina perioder. Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0