Slutkörd

Jah nu har vi skyltat klart, ÄNTLIGEN! Vi började kl halv 9 och vi var klar kl 5 ungefär, vi fick göra om typ tre gånger. Det var "liteeeee" jobbigt och plus det så får vi ett sms från våran klasskompis som började tjaffsa om en skit grej som gjorde mig och martina på ännu dåligare humör än vi redan var på. Åhh jag vill bara att tedi ska komma hit så jag kan få lite kärlek, det behöver jag efter en dag som denna!. Det blev ju inte att jag åkte till honom, tur det för annars hade vi absolut inte hunnit ^^  Nä nu ska jag ut å gå på en lång promenad med Cutrunn , Hej så länge



Inte okej ! jag kanske inte ser ledsen ut, men jag gråter innombords!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0