Hej igen

Jag har inte skrivigt nått på huuur länge som helst men det har inte hänt så mkt, har inte hafft nått att skriva om helt enkelt. Men nu har det hänt lite grejer så nu kan jag skriva. Jag och katti har fått en lägenhet på djupön och flyttar in den 16:de eller tidigare, det ska bli jätte kul och jag längtar som stryk! vi ska åka till IKEA och köpa massa fina saker och måla om ska vi också göra. Jag har träffat en kille i sundsvall som jag åker till typ varje helg, det känns jätte skönt att komma bort från sollefteå ibland, träffa lite nytt folk och så. Ja vad har hänt mer , Jag och mitt ex har blivigt vänner vilket jag tycker är jätte skönt eftersom jag gillar att umgås med honom. En liten kattunge har jag också fått. Förövrigt så känns mitt liv ultra bra och allt är på topp, Nu ska jag försöka att skriva lite oftare i min blogg också så att alla mina trogna läsare har nått att göra på dagarna. Hej så länge



True love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0