trött tjej

jag gick och la mig runt 8 igår sen vaknade jag klockan 9 -.- sen så gick jag å la mig kl 16:00 igen och vaknade runt 20:00 , är helt jävla slut och eftersom att jag har sovigt på dagen så är jag pigg nu ..kul. Iaf så hörde en kille av sig till mig igår, jag trodde stenhårt att han hade dissat mig, men icke! gu va glad jag blev, han säger massa söta saker hela tiden, ibland är det kul att känna sig omtyckt! och vem vet det kanske blir något eller så blir det inte det, vi får helt enkelt vänta å se. Hej så länge / LYCKLIG TJEJ






i think i love you <3


Kommentarer
Postat av: C

Haha, vaknar med en och är kär i en annan, nej nu jäklar x) <333

2009-09-16 @ 10:03:26
URL: http://ssixsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0